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Abi­gail B. Bakan is Pro­fes­sor in the Depart­ment of Social Jus­tice in Edu­ca­tion (SJE), at the Ontario Insti­tute for Stud­ies in Edu­ca­tion (OISE), Uni­ver­si­ty of Toron­to. Her research is in the area of anti-oppres­sion pol­i­tics, with a focus on inter­sec­tions of gen­der, race, class, polit­i­cal econ­o­my and cit­i­zen­ship. Her pub­li­ca­tions include: Israel, Pales­tine and the Pol­i­tics of Race: Explor­ing Iden­ti­ty and Pow­er in a Glob­al Con­text (2020) (with Yas­meen Abu-Laban); The­o­riz­ing Anti-Racism: Link­ages in Marx­ism and Crit­i­cal Race The­o­ries (co-edit­ed with Enakshi Dua); and Nego­ti­at­ing Cit­i­zen­ship: Migrant Women in Cana­da and the Glob­al Sys­tem (with Dai­va Sta­si­ulis).

Abi­gail B. Bakan est pro­fesseure dans le Départe­ment de Jus­tice Sociale dans l’Enseignement (SJE) à l’Ontario Insti­tute for Stud­ies in Edu­ca­tion (OISE) de l’Université de Toron­to. Sa recherche se situe dans le domaine de la poli­tique anti-oppres­sion, avec une con­cen­tra­tion spé­ciale sur l’intersection entre les con­cepts de sexe, de race, de classe, d’économie poli­tique et de citoyen­neté. Ses pub­li­ca­tions inclu­ent: Israel, Pales­tine and the Pol­i­tics of Race: Explor­ing the Iden­ti­ty and Pow­er in a Glob­al Con­text (2020) (en col­lab­o­ra­tion avec Yas­meen Abu-Laban); The­o­riz­ing Anti-Racism: Link­age in Marx­ism and Crit­i­cal Race The­o­ries (co-édité avec Enakshi Dua); et Nego­ti­at­ing Cit­i­zen­ship: Migrant Women in Cana­da and the Glob­al Sys­tem (en col­lab­o­ra­tion avec Dai­va Sta­si­ulis)

Josephine Bak­er is a Cree-Métis woman liv­ing in Treaty 6 ter­ri­to­ry and her ances­tral Métis home­land. She is com­plet­ing her Mas­ter of Arts in anthro­pol­o­gy at the Uni­ver­si­ty of Alber­ta. She holds a Bach­e­lor of Arts with Dis­tinc­tion in anthro­pol­o­gy from the Uni­ver­si­ty of Alber­ta. Her research inter­ests include lan­guage and com­mu­ni­ca­tion, gen­der, per­for­ma­tiv­i­ty, and sub­ver­sive prac­tices. Her cur­rent research focus­es on the role of humor as a com­mu­nica­tive prac­tice.

Josephine Bak­er est une femme métis-cree rési­dant dans un ter­ri­toire autochtone régi par le Traité 6 ain­si que dans sa patrie métis ances­trale. Elle ter­mine son Mas­ter of Arts en anthro­polo­gie à l’Université d’Alberta. Elle détient un Bach­e­lor of Arts with Dis­tinc­tion en anthro­polo­gie de l’Université d’Alberta. Ses recherch­es s’intéressent, entre autres, au lan­gage et à la com­mu­ni­ca­tion, au genre, à la per­for­ma­tiv­ité et aux pra­tiques sub­ver­sives. Elle se con­cen­tre en ce moment sur le rôle de l’humour en tant que pra­tique com­mu­nica­tive.

Anique Ellis is a Jamaican-born Cana­di­an and an inter­na­tion­al­ly trained edu­ca­tor. She is cur­rent­ly pur­su­ing fur­ther stud­ies at the Uni­ver­si­ty of Alber­ta, with spe­cial inter­est in Psy­chol­o­gy and Women and Gen­der Stud­ies. Anique is a lifestyle blog­ger, and a moth­er of one son.

Anique Ellis est une Cana­di­enne d’origine jamaï­caine et une édu­ca­trice de for­ma­tion inter­na­tionale. Elle pour­suit actuelle­ment ses études à l’Université d’Alberta, avec un intérêt spé­cial pour la psy­cholo­gie et les études sur les femmes et le genre. Anique est l’auteure d’un blog de style de vie, elle est aus­si la maman d’un petit garçon.

Aloys Fleis­chman is cur­rent­ly a Doc­tor­al Can­di­date at the Depart­ment of Eng­lish and Film Stud­ies at the Uni­ver­si­ty of Alber­ta, spe­cial­iz­ing in Indige­nous and Japan­ese Cana­di­an lit­er­a­tures. He was co-edi­tor of Nar­ra­tives of Cit­i­zen­ship: Indige­nous and Dias­poric Peo­ples Unset­tle the Nation-State (2011), and has pub­lished sev­er­al arti­cles, includ­ing “The Rhetor­i­cal Func­tion of Com­e­dy in Michael Moore’s Fahren­heit 9/11” (Mosa­ic 2007). He has worked since 2010 as a fash­ion, por­trait and event pho­tog­ra­ph­er, most notably as the offi­cial pho­tog­ra­ph­er for Saska­toon Pride (2010-2015), receiv­ing the Affin­i­ty Cred­it Union “Com­mu­ni­ty Ser­vice Spe­cial Mer­it Award” in 2012.

Aloys Fleis­chman est actuelle­ment doc­tor­ant dans le Départe­ment d’Anglais et de Fil­molo­gie à l’Université d’Alberta, se spé­cial­isant dans les lit­téra­tures cana­di­ennes d’origine japon­aise et autochtone. Il a co-édité Nar­ra­tives of Cit­i­zen­ship: Indige­nous and Dias­poric Peo­ples Unset­tle the Nation-State (2011) et pub­lié divers arti­cles dont “The Rhetor­i­cal Func­tion of Com­e­dy in Michael Moore’s Fahren­heit 911” (Mosa­ic 2007). Depuis 2010, il tra­vaille comme pho­tographe de mode, de por­trait et d’actualité, notam­ment comme le pho­tographe offi­ciel pour Saska­toon Pride (2010-2015,) ce qui lui a valu de recevoir le “Com­mu­ni­ty Ser­vice Spe­cial Mer­it Award” de l’Affinity Cred­it Union en 2012.

Vanes­sa Greaves is a visu­al artist from Edmon­ton, Alber­ta, Cana­da who has been inspired to rep­re­sent her ideas through art from a very young age. She is a recent grad­u­ate from the Uni­ver­si­ty of Alber­ta, Bach­e­lor of Arts (Art and Design) with a focus in sculp­ture. Vanes­sa has a strong dis­po­si­tion toward work­ing with the medi­ums of wire and con­crete. She is drawn to both the strength and the fragili­ty that these dif­fer­ing mate­ri­als offer and the rich­ness of pos­si­bil­i­ties they present. Manip­u­la­tion of mate­ri­als and their innate prop­er­ties guide her work and explo­ration as an artist.

Vanes­sa Greaves est une artiste visuelle d’Edmonton, dans la Province d’Alberta au Cana­da, qui a eu l’inspiration de représen­ter ses idées à tra­vers l’art depuis un très jeune âge. Elle vient de recevoir un diplôme de Bach­e­lor of Arts (Art and Design) de l’Université d’Alberta avec une spé­cial­i­sa­tion en sculp­ture. Vanes­sa se sent forte­ment attirée par le tra­vail avec les matéri­aux du fil de fer et du ciment. Elle aime à la fois la force et la fragilité offertes par ces matéri­aux ain­si que la richesse de pos­si­bil­ités qu’ils présen­tent. La manip­u­la­tion de ces matéri­aux et leur pro­priétés intrin­sèques guide son tra­vail et son explo­ration artis­tiques.

Rachel Alpha John­ston Hurst is Asso­ciate Pro­fes­sor of Women’s and Gen­der Stud­ies at St. Fran­cis Xavier Uni­ver­si­ty in Antigo­nish, Nova Sco­tia.  Her research is con­cerned with the rela­tion­ships between pow­er, embod­i­ment, and (visu­al) cul­ture, from the per­spec­tives of psy­cho­analy­sis and decolo­nial thought.  She is author of Sur­face Imag­i­na­tions: Cos­met­ic Surgery, Pho­tog­ra­phy, and Skin (MQUP, 2015) and co-edi­tor of Skin, Cul­ture, and Psy­cho­analy­sis (Pal­grave, 2013). Her most recent essays have been pub­lished in His­to­ry of Pho­tog­ra­phy, Fem­i­nist Stud­ies, Con­fig­u­ra­tions, and Body & Soci­ety. Cur­rent­ly, she is edit­ing a col­lec­tion of essays titled Rep­re­sent­ing Abor­tion (under con­tract with Rout­ledge).

Rachel Alpha John­ston Hurst est pro­fesseure agrégée d’Etudes sur les Femmes et le Genre à l’Université St. Fran­cis-Xavier d’Antigonish en Nou­velle-Ecosse. Sa recherche s’intéresse aux rela­tions entre pou­voir, incar­na­tion et cul­ture (visuelle), de la per­spec­tive de la psy­cho­analyse et de la pen­sée décolo­niale. Elle est l’auteure de Sur­face Imag­i­na­tions: Cos­met­ic Surgery, Pho­tog­ra­phy, and Skin (MQUP, 2015) et co-éditrice de Skin, Cul­ture, and Psy­cho­analy­sis (Pal­grave, 2013). Ses essais les plus récents ont été pub­liés dans His­to­ry of Pho­tog­ra­phy, Fem­i­nist Stud­ies, Con­fig­u­ra­tions, et Body and Soci­ety. Elle édite actuelle­ment une col­lec­tion d’essais inti­t­ulée Rep­re­sent­ing Abor­tion (sous con­trat avec Rout­ledge).

Daze Jef­feries is a mul­ti­dis­ci­pli­nary artist-poet-researcher at Memo­r­i­al Uni­ver­si­ty whose research-cre­ation focal­izes upon embod­i­ments, geo­gra­phies, and his­to­ries of trans women (and) sex work­ers in Ktaqamkuk/Newfoundland, Cana­da. Her work (an assem­blage of poet­ics, sound, the­o­ry, and visu­als) has been exhib­it­ed and per­formed at artist-run cen­tres, con­fer­ences, fes­ti­vals, gal­leries, and the­atres nation­al­ly. She is co-author of Autoethnog­ra­phy and Fem­i­nist The­o­ry at the Water’s Edge: Unset­tled Islands (Pal­grave Piv­ot 2018), and she has recent pub­li­ca­tions in Trans­gen­der Sex Work and Soci­ety (2018) and Hus­tling Verse: An Anthol­o­gy of Sex Work­ers’ Poet­ry (2019).

Daze Jef­feries est une artiste-poète-chercheure mul­ti­dis­ci­plinaire à Memo­r­i­al Uni­ver­si­ty. Sa recherche-créa­tion se con­cen­tre sur le mode de réal­i­sa­tion, sur les géo­gra­phies et les his­toires de femmes trans (et) tra­vailleuses du sexe de Ktaqamkuk, à Terre-Neuve au Cana­da. Son oeu­vre (assem­blage de poésie, de son, de théorie, et de visuel) a été exposée et représen­tée dans des cen­tres d’artistes, des con­férences, des fes­ti­vals, des galeries, et des théâtres à tra­vers le pays. Elle est co-auteure de Autoethnog­ra­phy and Fem­i­nist The­o­ry at the Water’s Edge: Unset­tled Islands (Pal­grave Piv­ot, 2018). Elle a égale­ment pub­lié des arti­cles dans Trans­gen­der Sex Work and Soci­ety (2018) et Hus­tling Verse: An Anthol­o­gy of Sex Work­ers’ Poet­ry (2019).

Hon Leong obtained a BSc in Bio­log­i­cal Sci­ences and Busi­ness (Uni­ver­si­ty of Alber­ta), fol­lowed by MSc and PhD degrees at the Uni­ver­si­ty of British Colum­bia. Hon pur­sued post-doc­tor­al stud­ies at the Lon­don Region­al Can­cer Cen­tre and West­ern Uni­ver­si­ty (Lon­don, ON). Hon has received numer­ous fel­low­ships and awards, includ­ing the Prostate Can­cer Canada/Movember Ris­ing Star award (2013). Hon is an Asso­ciate Pro­fes­sor at the Mayo Clin­ic (Rochester, MN, USA) in the Depart­ments of Urol­o­gy, Phys­i­ol­o­gy and Bio­med­ical Engi­neer­ing. His lab­o­ra­to­ry is focused on can­cer research in which insights devel­oped in the lab are trans­lat­ed to clin­i­cal prac­tice.

Hon Leong a obtenu un BSc en Bio­log­i­cal Sci­ences and Busi­ness (à l’Université d’Alberta), suivi d’un MSc et d’un PhD à l’Université de Colom­bie bri­tan­nique. Hon a pour­suivi ses études post-doc­tor­ales au Lon­don Region­al Can­cer Cen­tre et à la West­ern Uni­ver­si­ty (Lon­don, Ontario). Hon a reçu de nom­breuses bours­es et prix uni­ver­si­taires dont le Prostate Can­cer Canada/Movember Ris­ing Stars (2013). Hon est pro­fesseur agrégé dans les Départe­ments d’Urologie, de Phys­i­ol­o­gy, et de Génie bio­médi­cal à la Mayo Clin­ic de Rochester, dans l’Etat de Min­neso­ta aux USA. Son lab­o­ra­toire se spé­cialise dans la recherche sur le can­cer dans laque­lle les décou­vertes réal­isées en lab­o­ra­toire sont immé­di­ate­ment appliquées au traite­ment clin­ique.

Sal­ly Loughridge, PhD, is a pro­fes­sion­al artist, can­cer sur­vivor, and retired clin­i­cal psy­chol­o­gist, who believes in the pow­er of art to fos­ter under­stand­ing and heal­ing. She is the author/illustrator of Rad Art: A Jour­ney Through Radi­a­tion Treat­ment (Atlanta, GA: Amer­i­can Can­cer Soci­ety 2012).  She is also the author/illustrator of Daniel and His Star­ry Night Blan­ketA Sto­ry of Ill­ness and Sib­ling Love (Thomas­ton, ME: Maine Authors Pub­lish­ing 2015). As an artist liv­ing on the coast of Maine, she is inspired con­tin­u­al­ly  by the beau­ty and rugged­ness of Maine’s land­scape and resource­ful­ness of her peo­ple. www​.sal​ly​loughridge​.com

Sal­ly Loughridge est une artiste pro­fes­sion­nelle, une sur­vivante du can­cer, et une psy­cho­logue clin­ique retraitée qui croit que l’art a le pou­voir de favoris­er la com­préhen­sion et la guéri­son. Elle est l’auteure-illustratice de Rad Art: A Jour­ney Through Radi­a­tion Treat­ment (Atlanta, Géorgie: Amer­i­can Can­cer Soci­ety 2012). Elle est égale­ment l’auteure-illustratrice de Daniel and His Star­ry Night Blan­ket: A Sto­ry of Ill­ness and Sib­ling Love (Thomas­ton, Maine, Maine Authors Pub­lish­ing 2015). Artiste vivant sur la côte du Maine, elle s’inspire con­tin­uelle­ment de la beauté sauvage du paysage du Maine et de l’ingéniosité de ses habi­tants. www​.sal​ly​loughridge​.com

Rachael Pack is an inter­dis­ci­pli­nary schol­ar of the body, health and gen­der.  She works with fem­i­nist, queer, and Fou­cauldian the­o­ries to research a broad vari­ety of top­ics includ­ing rep­re­sen­ta­tions of health and ill­ness and the cul­ture of med­i­cine. She holds at PhD in Women’s Stud­ies and Fem­i­nist Research from the Uni­ver­si­ty of West­ern Ontario, and  is cur­rent­ly a post-doc­tor­al fel­low at the Schulich School of Med­i­cine and Den­tistry at Uni­ver­si­ty of West­ern Ontario.

Rachael Pack est une spé­cial­iste inter­dis­ci­plinaire du corps, de la san­té et du genre. Elle tra­vaille avec l’aide des théories fémin­istes, queer et fou­caul­di­enne pour exam­in­er une var­iété de sujets tels que les représen­ta­tions de la san­té et de la mal­adie ain­si que de la cul­ture de la médecine. Elle détient un doc­tor­at en Etudes sur les femmes et Etudes fémin­istes de l’Université de West­ern Ontario. Actuelle­ment elle effectue un stage post­doc­tor­al à la Schulich School of Med­i­cine and Den­tistry de l’Université de West­ern Ontario.

Lynne-Marie Pos­tovit earned her Hon­ours BSc (Life Sci­ences) and PhD (Anato­my and Cell Biol­o­gy) from Queen’s Uni­ver­si­ty (Kingston, ON). After post­doc­tor­al stud­ies in Can­cer Biol­o­gy and Epige­nomics (North­west­ern Uni­ver­si­ty, Chica­go, USA), Lynne became an Assis­tant Pro­fes­sor in Anato­my and Cell Biol­o­gy at West­ern Uni­ver­si­ty (Lon­don, ON). Lynne became Full Pro­fes­sor at the Uni­ver­si­ty of Alber­ta, where she held mul­ti­ple Oncol­o­gy research chairs, and co-direct­ed the Can­cer Research Insti­tute of North­ern Alber­ta. Lynne has received mul­ti­ple pres­ti­gious awards, is a mem­ber of the Roy­al Soci­ety of Cana­da and is now Head of the Depart­ment of Bio­med­ical and Mol­e­c­u­lar Sci­ences Pro­gram at Queen’s Uni­ver­si­ty.

Lynne-Marie Pos­tovit a reçu ses diplômes de BCs (Sci­ence de la vie) avec hon­neurs et de doc­tor­at en anatomie et biolo­gie cel­lu­laires de Queen’s Uni­ver­si­ty (à Kingston, en Ontario). Après des études post­doc­tor­ales en biolo­gie du can­cer et en épigénomique à North­west­ern Uni­ver­si­ty (à Chica­go, aux USA), Lynne est dev­enue maître-assis­tante en anatomie et biolo­gie cel­lu­laire à la West­ern Uni­ver­si­ty (de Lon­don, Ontario). Lynne a été pro­mue pro­fesseure tit­u­laire à l’Université d’Alberta, où elle a occupé de mul­ti­ples chaires de can­cérolo­gie et co-dirigé le Can­cer Research Insti­tute of North­ern Alber­ta. Lynne a reçu de nom­breux prix pres­tigieux, elle est mem­bre de la Roy­al Soci­ety of Cana­da, et elle dirige actuelle­ment le Depart­ment of Bio­med­ical and Mol­e­c­u­lar Sci­ences Pro­gram à Queen’s Uni­ver­si­ty.

Julia Schüler obtained her Doc­tor of Vet­eri­nary Med­i­cine degree from the Freie Unver­sität Berlin (Ger­many), intern­ing at the Tier­spi­tal Zürich (Switzer­land). Julia then joined Prof. Dr. Hein­er Fiebig (founder, Oncotest GmbH) at the Klinik für Tumor­biolo­gie (Freiburg, Ger­many), devel­op­ing patient derived xenograft mod­els in immuno­com­pro­mised mice. After receiv­ing her PhD (Uni­ver­si­ty of Berlin, 1999), Julia stud­ied innate immunol­o­gy as a post­doc­tor­al fel­low at the Max-Planck Insti­tute for Immuno­bi­ol­o­gy, Freiburg. She re-joined Oncotest, now Charles Riv­er Dis­cov­ery Research Ser­vices, in 2002, hold­ing lead­ing posi­tions in in vivo con­tract research, and research and devel­op­ment. Julia is now a Research Direc­tor.

Julia Schüler a obtenu son doc­tor­at de médecine vétéri­naire de la Freie Uni­ver­sität Berlin, en Alle­magne, avec un stage d’internat au Tier­spit­sal de Zürich en Suisse. Julia a ensuite rejoint le Pro­fesseur- Doc­teur Hein­rich Fiebig (fon­da­teur de la com­pag­nie Oncotest) à la Klinik für Tumor­biolo­gie (de Freiburg en Alle­magne) où elle a par­ticipé au développe­ment de mod­èles de xéno­gr­effes dérivées d’un patient humain à des souris immun­odé­fici­taires. Après avoir obtenu son doc­tor­at (à l’Université de Berlin en 1999), Julia a effec­tué un stage post­doc­tor­al au Max-Planck Insti­tute for Immunol­o­gy de Freiburg, con­sacré à l’étude de l’immunologie innée. Elle est ensuite rev­enue à Oncotest, devenu depuis Charles Riv­er Dis­cov­ery Research Ser­vices, en 2002, occu­pant des posi­tions de direc­tion dans la recherche de con­tacts in-vivo, ain­si que dans la recherche et le développe­ment. Julia est désor­mais Direc­trice de Recherche.

Gabrielle M. Siegers obtained her under­grad­u­ate degree in Bio­chem­istry and Ger­man (Uni­ver­si­ty of Guelph), a Mas­ter of Arts in Ger­man (Queen's Uni­ver­si­ty) and a PhD in Mol­e­c­u­lar Immunol­o­gy (Max Planck Insti­tute for Immuno­bi­ol­o­gy, Uni­ver­si­ty of Freiburg, Ger­many). Gabrielle trained at the Princess Mar­garet Hos­pi­tal (Toron­to), Robarts Research Insti­tute and West­ern Uni­ver­si­ty (Lon­don, ON). Her research on gam­ma delta T cell immunother­a­py for can­cer includes stud­ies in leukemia, prostate can­cer, glioblas­toma, breast and ovar­i­an can­cer. Gabrielle has giv­en invit­ed talks at sci­en­tif­ic meet­ings in Cana­da, the Unit­ed States and Ger­many. She is cur­rent­ly a research asso­ciate at the Uni­ver­si­ty of Alber­ta.

Gabrielle M. Siegers a obtenu sa license en biochimie et en alle­mand de l’Université de Guelph, une maîtrise en alle­mand de Queen’s Uni­ver­si­ty et un doc­tor­at en immunolo­gie molécu­laire du Max Planck Insti­tute for Immunol­o­gy à l’Université de Freiburg en Alle­magne. Gabrielle a effec­tué des stages au Princess Mar­garet Hos­pi­tal de Toron­to, au Robarts Research Insti­tute et à la West­ern Uni­ver­si­ty de Lon­don en Ontario. Sa recherche sur l’immunothérapie de la cel­lule gam­ma delta T pour le can­cer a incor­poré des études sur la leucémie, le can­cer de la prostate, le glioblas­tome, le can­cer du sein et des ovaires. Gabrielle a été invitée à présen­ter des com­mu­ni­ca­tions au Cana­da, aux Etats-Unis et en Alle­magne. Elle est actuelle­ment asso­ciée de recherche à l’Université d’Alberta.

Dorothy Wood­man is a con­tract instruc­tor at the Uni­ver­si­ty of Alber­ta and Con­cor­dia Uni­ver­si­ty of Edmon­ton. Her research focus­es on inter­sec­tion­al analy­sis of medi­al top­ics and themes in a vari­ety of texts that include breast can­cer rep­re­sen­ta­tions, graph­ic mem­oirs and com­ic super­heroes with can­cer. Pub­li­ca­tions include “Enhanc­ing Learn­ing Cul­tures Through Inter-Dis­ci­pli­nar­i­ty: A Read­ing Group Pilot Project of Med­i­cine and Eng­lish Stud­ies” with Tamar Rubin for Keep­ing Reflec­tion Fresh: A Prac­ti­cal Guide for Clin­i­cal Edu­ca­tors; “Breast Recon­struc­tive Surgery” and “Beau­ty Ideals, 20th-21st Cen­tu­ry” for The Cul­tur­al Ency­clo­pe­dia of the Breast; and “The Wait­ing,” a poem for Inti­ma: A Jour­nal of Nar­ra­tive Med­i­cine. She is cur­rent­ly work­ing with Regi­nald Wiebe on The Can­cer Plot: Ter­mi­nal Immor­tal­i­ty in Mar­vel Comic’s Moral Uni­verse, and with Reisa Klein on “When the Phal­lus is a ‘Dick’: The Cultural/Material Turn to Breasts” for the forth­com­ing Rout­ledge Com­pan­ion to Sex­u­al­i­ty and Cul­ture.

Dorothy Wood­man est enseignante con­tractuelle à l’Université d’Alberta et à la Con­cor­dia Uni­ver­si­ty d’Edmonton. Sa recherche se con­cen­tre sur l’analyse de l’intersection entre les ques­tions médi­cales et les thèmes abor­dés dans une var­iété de textes inclu­ant les représen­ta­tions du can­cer du sein, les mémoires graphiques et les super­héroïnes de ban­des dess­inées atteintes du can­cer. Ses pub­li­ca­tions com­pren­nent : “Enhanc­ing Learn­ing Cul­tures Through Inter-Dis­ci­pli­nar­i­ty: A Read­ing Group Pilot Project of Med­i­cine and Eng­lish Stud­ies” en col­lab­o­ra­tion avec Tamar Rubin pour Keep­ing Reflec­tion Fresh: A Prac­ti­cal Guide for Clin­i­cal Edu­ca­tors, “Breast Recon­struc­tive Surgery” et “Beau­ty Ideals, 20th-21st Cen­turies” pour The Cul­tur­al Ency­clo­pe­dia of the Breast; et “The Wait­ing,” un poème pour Inti­ma: A Jour­nal of Nar­ra­tive Med­i­cine. Elle tra­vaille actuelle­ment avec Regi­nald Wiebe sur Can­cer Plot: The Ter­mi­nal Immor­tal­i­ty in Mar­vel Comic’s Moral Uni­verse, et avec Reisa Klein sur “When Phal­lus is a ‘Dick’: The Cultural/Material Turn to Breasts” pour le Rout­ledge Com­pan­ion to Sex­u­al­i­ty and Cul­ture à paraître prochaine­ment.